Search This Blog

Kepuasan Memancing Maksima...

Memancing merupakan aktiviti riadah yang sihat.. oleh itu, di sini saya ingin berkongsi pengetahuan saya mengenai sebuah pusat memancing yang dapat memberi kepuasan memancing yang maksima kepada kaki2 pancing..

Tuesday, February 23, 2010

Jackpot keenam.. RM1000.00


Selepas lingkungan 15 minit patin 13k berjaya ditawan olah saudara Zahidi, tiba-tiba kami dikejutkan oleh renggutan yang sangat kuat pada kjoran En. Md Hussin.. dengan suspen beliau menarik tali pancing beliau. Setelah bebarapa minit, ikan tersebut terlucut dari cengkaman mata kail En. Md Hussin... mengeluh panjang beliau... "x dak rezeki" kata beliau...
Namun begitu, beliau tidak berputus asa dan memasang umpan yang ke berapa pun tak tau... heheh... 5 minit menunggu, renggutan kuat sekali lagi terasa pada joran beliau... "Kali ni hg x kan lepas" tekad En. Md Hussin.. beliau menarik dan terus menarik taki jorang sehinggalah ikan tersebut sampai ke tebing..
Dengan bantuan Pak Awang, Rosli dan zahidi, seekor lagi patin berjaya didaratkan pada 21 Febuary 2010 pada pukul 3.40 petang.. Selepas ditimbang (lingkungan 14kg) ikan tersebut dilepaskan semula ke dalam kolam... Tahniah kepada En. Md. Hussin..

No comments:

Post a Comment